Amnistia Ta Askatasuna

Amnistiaren Aldeko eta Errepresioaren Aurkako Mugimendua

Hain zuzen ere, kapitalaren eta bere klasearen krisi/ofentsiba ekonomiko eta politikoaren aurrean, Sare-k jakinarazi du urtarrilaren 8an mahai-inguru bat egingo duela goizean eta manifestazio bat arratsaldean. Manifestazio horretan, Sare-k ETAren, GALen eta poliziaren indarkeriaren biktimak bilduko ditu, hainbeste zubi suntsitu berreraikitzeko eta bizikidetzaren aldeko borondateak batzeko.

• Duela 44 urte, Estatu espainiarrean, instituzio, sindikatu eta alderdi nagusien gehiengoak (“demokratikoak” hortik aurrera) Amnistiaren Legea onartu zuen. Horrek diktadura frankistarako amnistia eta preso politiko gehienentzako indultua ahalbideratu zuen.  Aldi berean kapital eta burgesiaren sistema “demokratiko” pean gelditu ziren aipaturiko instituzio, sindikatu eta alderdiak. Era honetan, haustura demokratikoari, iraultza sozialari eta okupatuak eta esplotatuak zeuden nazioen askapen integralari erabateko agurra eman zioten.